شناسهٔ خبر: 173499 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به منظور ارائه خدمات مطلوب به زائران اربعین انجام می شود؛

تشدید نظارت بر مجتمع‌های خدماتی_ رفاهی خراسان جنوبی

عباسی معاون توسعه مدیریت خراسان جنوبی.jpg معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از تشدید نظارت بر مجتمع های خدماتی رفاهی خراسان جنوبی به منظور ارائه خدمات مطلوب به زائران اربعین خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  وزارت راه و شهرسازی (خراسان جنوبی)، حسین عباسی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و ونقل جاده ای استان گفت: با توجه به افزایش میزان ترددهای جاده‌ای در ایام اربعین از استان، ایجاد فضای مناسب و رعایت الزامات بهداشتی دو مقوله مهم در خدمات‌دهی به زائران اربعین حسینی است.

 وی افزود در بازدید از مجتمع‌های رفاهی_ خدماتی شاخص‌های مختلفی، چون وضعیت نمازخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی، سیستم گرمایشی و سرمایشی نمازخانه، رستوران و آشپزخانه، پارکینگ و ورودی و خروجی مجتمع‌ها مورد نظارت و بازرسی قرار می‌گیرد.

عباسی ادامه داد: مجتمع‌های خدماتی و رفاهی ملزم به ارائه خدمات مورد نیاز مسافران و زائران در مراکز بین راهی هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: کارشناسان این اداره کل با سرکشی و نظارت بر مجتمع‌ها به صورت ویژه با همکاری مدیران مجتمع‌های خدماتی و رفاهی زمینه استقبال و خدمت رسانی به زائران در طول راه‌های استان را فراهم کرده اند.

عباسی یادآور شد: اجرای طرح ویژه نظارتی بر مجتمع‌های خدماتی و رفاهی بین راهی تا پایان ایام اربعین و بازگشت زوار به محل اقامتشان به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: زائران برای تسهیل دسترسی به اطلاعات موقعیت مکانی و امکانات مجتمع‌های فعال در این استان و ارائه نقطه نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود می‌توانند به سامانه تلفنی و اپلیکیشن ۱۴۱ مراجعه کنند.